kalendář jmen

Toužíte po kvalitním spánku? 5 fíglů, jak tohoto cíle dosáhnout!


Spánkem strávíte třetinu vašeho života, proto je velice důležité, aby byl dostatečně kvalitní a plnohodnotný.

Pokud se až příliš často potýkáte s nepříjemným problémem v podobě nespavosti, kdy se celou noc zoufale přetáčíte ze strany na stranu, střídáte polohy jako na běžícím pásu v domnění, že některá z nich přeci musí být ta pravá a mlčky zíráte do prázdného stropu, je na čase, abyste proti podobným situacím jednou provždy zatočili.

1. Zabiják spánku proslulý jako kofein

Chcete-li spát tvrdě a klidně, snažte se kofeinové nápoje omezit a nepít je po čtvrté hodině odpolední.

2. Spíte v klidném prostředí?

Je-li proležená a svá nejlepší léta má již dávno za sebou, není se čemu divit, že máte problém nejen s usínáním, ale i se spánkem.

3. Snažte se usínat každý den ve stejnou dobu

. Ovšem dodržet alespoň přibližný čas vašeho usínání by vám mohlo výrazným způsobem pomoci dosáhnout lepšího snění.

4. Naložte se do horké vany

Dejte si před spaním 20 minut v horké vaně, pročistěte si hlavu a uvolněte svaly.

5. Díky sexu klidnější spaní?

Činnost je to velice příjemná, proč toho nevyužít?

Sdílej na Facebooku!